28. 6. 2024
PLUSRazkrivamo zapisnike Sveta delavcev Slovenskih železnic od leta 2018, ki dokazujejo, da je bil generalni direktor Dušan Mes obveščen o vseh nevarnostih na železniških progah ali pa bi moral biti. Zagotovo pa je bil z opozorili zaposlenih seznanjen direktor SŽ-Infrastruktura Matjaž Kranjc, ki je po lanski tragediji pri Postojni, kjer sta v trčenju z vlakom umrla dva delavca, stal tesno ob Mesu in kot enega glavnih krivcev za nesrečo izpostavljal človeški faktor.
Po usodnem trku vlaka in interni preiskavi so sankcije doletela samo progovnega prometnika in progovnega čuvaja, ki pred prihodom vlaka nista opozorila skupine delavcev, ki je na progi opravljala vzdrževalna dela. Vodstvo se je otreslo vsakršne odgovornosti. Dušan Mes, ki Slovenske železnice vodi od leta 2012, po tragediji pa so mu nadzorniki mandat podaljšali še za štiri leta, pred javnostjo pojasnjeval, da je za nesrečo bila kriva človeška napaka, vse naprave na vlaku pa da so delovale brezhibno. Odgovornosti se je otepel tudi Matjaž Kranjc, direktor podjetja SŽ-Infrastruktura, ki je na tiskovni konferenci po tragični nesreči sedel ob Mesu. In javno zagotavljal, da gre izključno za človeški faktor. Direktor Matjaž Kranjc je, kot razkrivamo v dokaznem gradivu, bil seznanjen s problematiko varnosti na železniški progi vse od leta 2018, odkar so zaposleni na Svetu delavcev jasno opozarjali na anomalije pri zaposlitvah in varnosti. Od leta 2018 je v delovnih nesrečah na tirih umrlo pet ljudi, od teh štirje lani, trije pa so bili huje poškodovani.
Celotna vsebina je na voljo le naročnikom.
Preberite celoten članek
Sklenite naročnino na Preiskovalno.si.
Naročnino lahko kadarkoli prekinete.
Postanite naročnik
- Ekskluzivne zgodbe, razkrita ozadja in poglobljeni intervjuji
- Dostop do digitalnega arhiva
Še nimate Trafika24 računa? Registrirajte se
Ste pravkar uredili podatke? Osveži podatke