7. 11. 2023
Prvi mož UKC Ljubljana dr. Marko Jug si je zaželel nov službeni avtomobil. Na razpis se je prijavilo eno podjetje, ki je ustrezalo vsem pogojem. Vendar pa se je dr. Jug zmrdoval nad barvo, zato so razpis ponovili.
Takole je šlo: 23. maja letos je stekel prvi razpis male vrednosti za »nakup službenega vozila za potrebe UKC Ljubljana.« Slabega pol leta za tem že vemo, da ni šlo za potrebe UKC Ljubljana, pač pa za zahtevo in željo direktorja dr. Marka Juga. Naročilo je oddal svojemu zavezniku, šefu nabave Dragu Krešu. V kliničnem centru za vsak razpis določijo komisijo. Ta je sestavila pogoje, ki so ustrezali več različnim električnim avtomobilom, kar je bil eden od pogojev Juga. Na razpisu so iskali terensko, električno vozilo/ SUV, lahko novo ali rabljeno, ni pa smelo imeti več kot 50.000 prevoženih kilometrov. Ena od zahtev je bila tudi, da avto ni starejši od dveh let.
Direktorja zmotila barva
V osmih dneh po objavi se je na razpis prijavilo podjetje PAN-JAN, ki je izpolnjevalo vse pogoje. Ponudili so električno vozilo Škoda enyaq, cena pa je znašala 47.690 evrov. Zataknilo pa se je pri barvi. Podjetje je za vodstvo namreč pripravilo vozilo v modri barvi. Ta pa je zmotila direktorja, saj da je bila »preveč modra«, zato so morali v bolnišnici razpis ponoviti.
Najprej so morali v pisno obrazložitev »odločitve o oddaji razpisa« zapisati, zakaj javnega naročila ne bodo oddali, kljub temu da je dobavitelj ustrezal vsem pogojem. Med drugim so navedli: »Naročnik bo javno naročilo ponovil, pri čemer bo bistveno spremenil tehnične lastnosti.« Med spremenjene tehnične lastnosti pa so dodali, da bo »v ponovljenem razpisu opredeljena barva vozila«. In res je bila. Tako je direktor nabave Drago Kreš moral po naših informacijah organizirati izvedbo novega razpisa.
Objavili so ga 27. julija, na vrhuncu poletnih dopustov. V razpisu je tokrat pisalo, da mora biti barva avtomobila črna, siva ali temno modra. Da bi zakrili direktorjevo kaprico po drugačni barvi vozila, zaradi česar je padel prvi razpis, so v ponovljeni objavi spremenili še nekaj tehničnih zahtev. Med drugim so povečali moč motorja, število dopustnih kilometrov, zmanjšali so jamstvo na baterijo na 12 mesecev.
Primorska naveza
Do 4. avgusta se je na razpis ponovno prijavilo podjetje PAN-JAN, ki je edino oddalo ponudbo za električno Škodo enyaq v vrednodsti 47.500 evrov. Tokrat je bila škoda črne barve, kot je želel direktor dr. Marko Jug.
Zakaj se je generalnemu direktorju dr. Marku Jugu ob 29-milijonski luknji v bolnišnici zdelo upravičeno naročiti avto v vrednosti skoraj 50 tisoč evrov, pa bo moral še pojasniti javnosti. Njegove odgovore čakamo tudi na našem portalu. Kot še poročajo naši viri, naj bi se Jug in Kreš po UKC hvalila, da skupaj z dr. Robertom Golobom tvorijo »primorsko navezo«.
Ali ima dr. Marko Jug, ki je sicer izjemen travmatolog, zares zaslombo pri predsedniku vlade, pa bomo videli v prihodnjih dneh.
»Izdajatelj Mediapartner Agencija d.o.o in avtorji vsebin Preiskovalno.si izrecno prepovedujejo reprodukcijo vsebin, objavljenih na spletnih straneh preiskovalno.si. Za namene uporabe vsebin za pripravo in posredovanje t.i. kliping sporočil ste dolžni z družbo Mediapartner Agencija d.o.o. skleniti pisno pogodbo.«